Wednesday 28 December 2011

Haaaaiii :)

Assalamualaikum...

Haii , lama gila kang aku x update blooww nie , maklum arr , aku busy giler #busylasangt..

okey , takdi adik aku , azim , dia sorang jup adik aku yang aku pernah ada , best giler kawan dengan dia , 
okeee , bukan nie yang aku nak cerita , takdi adik aku fone aku cakap "nak join x masuk sukan neka kat padang astaka , jumaat nie " .. 0-0 <--- muka pengo , aku tanya la har biler ? bodoh soklan aku , kan takdi adik aku kabo doh kan , then aku cakap tengop ar dulu kalau ada kawan , takot sumbak #akubencisumbak..
then , dia coll aku balik , blablabla , dia tanye nk dop?? kak ju tanya ea , aku pom per lagi cakap oke jupla , 
aku pom lame tak main , biorla xdop kawan pom , kena berdikari jugok kan :) ,..... haha ,

thenn , aku on9 fb , but offchat , theennn aku update blog thennn aku dop tahu nk buad per ?? mcg ?? hmmm
asyik meseg jup  , bosan la wei ,,, arggggghh , kedit aku pom selalu kena tarik , TSHIT, oppss , aku nak insaf :D ###maaf

acciii dop kalu aku tulis jup pape yang aku nk , aku bosan , aku rindu ramai orang , terutame sekali arwah tok ki aku :( , tok ki ain rindu sangat tok ki , hanya sedekah ayt al-quran jup mampu mengirim rindu :'( , hakimi , naja , dibo , naya , mimi jumpe sokmo , atyn , hyuna kara , schaaa , imaahh , dan sumea budk kels aku , 


oke , aku dop beli lagi baju sekolah , mybe aku beli esok , khamis , lepas zohor kot , aboh busy , tuh beli lewat aku pommm excited nak beli baju eaa , aku kang pengawas tahunn depan dengan atyn , shaira dan fawaz ... wowowwwww , mesti kelako opp , oke laa ,pnjang gilaaa dahh stories aku , baiiiiiiiiiiii , i love u <3

                                                                                                         Assalamualaikum.....