Thursday 19 January 2012

My Beday tidak lama lagi , HAWHAW :)

Assalamualaikum ...

peace :D 

hai , lama x update , missmiss , 
Hmmmm . 

Hari jadi aku akn tiba menghampiri mendekati . HArr ! 

Masa beday aku nanti aku tak nak mintak pape pom hadiah , 
aku rase beday aku tahun nim x sehebad tahun lepas , 
tahun lepas kawan kwan aku sambut , family aku , tapi skunk ??
dop --. sebb aku leni dah berubah , HAHA , berubah la sangat , 
hmmm , rindu dekat smc  kadang , ramai kawan , gilagila , 
ponteng prep , aku rindu ostel smc , arhhh , lari tajuk ..

oke , kali ni birthday aku paling special sangat , tersangat , sebab sebab 
......... jeng jeng . mane buleh bagi tahu , tapi dia lupa beday aku , dop lupa , 
just forget tarikh jup , bulan ingat --, kemut se , HAHA , dakpela asalakan awok ingat
oke , tapi aku rase macam x best jup beday aku thun nim , dop ahu bkpe ?? 

HAHAAHHAHAA , aku bosan , urgghh , 

k ar , aku dop ahu nak tulis menda , otok jem krenk , 

awak , saya sayang aok sangatsangat ,
saya xdop orang lain dah , maksud saye peneman hidup  ,
awak cinta hati saye ,
saye sayang awok arhhhhhh , HAHA 


really miss u , harap harap birth saye kali ni kita sambut same neh :) 

ILOVEUHAKIMILALALA

#KGELENYAR


taaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaa....yangsawokayangsatyangsat ..........
shuuuuuuttttttt , 

baiii