Thursday 15 December 2011

sambungan

NIK NUR NADIRAH SYAMIMI , ANAK KEPADA ENCIK RAZAK , 

* dia comel , putih , gebu , gemok , montel , pendek * tpi dop sedo diri--> kesian :(
* anak yang sungguh ganas , lincah , belut dan lebih dikenali sebgai belitot * aku nawok jup
* dikenali sebagai MINAH YOGURT . yaa ! dia memng fobia dan scary dengan yogurt , aku pom x tahu bakpe , mybe yogurt penah buad dye jadi GILA kot . BHAHAHA
* dia ada scret admire tapi dia nie x sedar ke diri , HAHA , nazmi pom nak , pdhal kena cerai * muka x malu , ## sememangnya :)
*hobi dia kuat kentot kuat sangat main golf ngn biji timah , HAHA
*seorang yang ceria hepi go lucky gilagila cool , tpi memang best la 
* dikenali jugok sebgai hati bati tpi lembut kadang , CRYING**** #KTIPU'
*aku sayng dia kadang , py aku xleh lebihlebih dengan dia , dia ada shabat terbaik dah , 
* kalu nak tahu aku nie musuh ketat dia , aku benci sangat dia tuh
*aku SPONGEBOB dia PLANKTON
*aku sokmo tekan dengan dia , dia sokmo buli aku kadang , tpi x than nya dia sokmoo buad aku sedih , *KTIPU
*dia ea budok berisi durian , sebijik la perngai macm tanjung durian 




P/S : weii BUDAK SENGET TERGEDIK SHEKALI BUDAK MINAH YOGURT mu kawan DUNIA aku , *dunia sudahla , akhirat x pyah , pergi sorang sorang kan :) HIHI . * guraulaa , 
MU KAWAN SEDUNIA DAN SEAKHIRAT AKU <


mu jangan lupa la aku ek ?? kalu mu ade kawan baru dah jangan la sesakli mu lupa at aku , aku kadang sayang mu beno , py kadan doop ar , mu uad aku sakit hati sebb mu wahi ngat ngjing aku #XSSSSS . BHHAAHA
wei aku tahu kadan aku sokmo uad mu sedih aku tahu aku x pndai buad mu hepi mamcam kawan baik mu tpi aku cuba cuba tapi aku gagal tapi aku tetap cuba tapi aku gagal , sebb mase sikit sangat , wei aku sanyang mu gane gane , mu kawan aku mase rendah menengah tapi kadang mu tinggal aku sokmo kadang mu sokmo lupa aku pastu baru nak cri aku , tuh aku paling mnyampah , hidup aku memang suka mnyendiri dari mu oarang , tuh memng sifat doboh aku , tapi mu jangan la buad sepakre itu lagi , harhar  , gurau jup , cheq doboh mimi bodoh , HAHA , gurau , wait wait , mu tulis kat blog mu yg aku ea sedih bila xdop mung , hummm PELAWOK . oke , har ?? xnmpok ?? meyh nak kasi lihgt same dia , gedik gop aku kadang , mnyampah aku ase , jap ..... PELAWOK, , bior ar mals ouh nak ngejas3 bukan test aku nak wat comei , HAHA , wei bongek mu dengo dop aku ckap ea , hurrmmm sory ayt kaso memng begitu gua bergurau denganyaaaa ................. k la , ** MIMI text aku , ape ?? TEXT ? om , RINDU aku la tuh , nmpok sangt kang , XLEH TIDO cari aku , wekk :P . *kidink............ , seee ?? mu orang tengop semdri kang , dia yang rindu aku , sedihla tuh aku xdop dikoridor dia , al mklum la dia tuh manjew , mengalah kan aku , HAHAA , *kcheqgedikskit
okelah aku rasew panjang plok , nanti si minah Y tuh mula lah perperangan ..... 

P/S : harap mu bace mu jangan buka luas sangt lorong yup, *nose , lori treyler leh masuk thu , :D HAHAA

### PADAM MUKA MU SAPA SURUH CARI PASAI DENGAN ANOK Z , haha




he hey hey to all my friends , aku x lupa jugok kat mu orang , aku sayng belake , tpi malam nie aku kasi PNAS dekat mimi , sayng mu , sory kalu ade yang toching :( 

semua yang baik Datang dari Allah , yang kekurangan tuh dari CHEQ . maaf <3



MOGA TERHIBUR yUP . bawok tisu banyok sket , cerita sedih ekpom # x pasal .


tatatatatatatata , love u guyss , eh eh eh , Monkey <3