Monday 23 January 2012

Hmmmm . memang sedih :\

Assalamualaikum ..

sedih gila la , aaaaaaa !!!


dop semangat se nak pergi sekolah , wait ! nak belajar ke nak menda ehh , HAHA . yee la , nak jugok pergi sekkolah om ade makne , hmm , aku kejut gila la bila on9 fb then tengop "saya nak pindah sekolah'' , waaa  , sedih sedih , tisu tisu , k nebbeng. Hmmm , nasib ade kawan kan , tapi x best ar cengini dia pindah sekolah jauhhhhhhhhhhhh . dahlaaa jauuuuuuuuuhhh , pastu nak jumpe pom mesti sukar sekali , Hmmmm  . sad sad . mesti jumpe awekkkkkkkkks cun . k dakpe . asala awak setia sudah , tapi kalau buleh mintak mintak x jadi , amin :D hihihi , 


k aku sedih ar , dahhh



KAWASAHA :D


k . aku rase dah semangat sangat nak gi sekolah sebab aku rindu kengkawan crazy aku , baki yaya baik mimi baik yana baik atyn baik imah baik semua orangla , aku rindu nyeeee . pastu aku rindu nak stdy pai bio . eiiiii , sukesuke , Hmmm , aku nak mintak maaf pasal kes hari tuh , yang perangai aku suka mendiri lagi , haha , k k . stop nonses k , aku terharu gila siot ace blog yana , she angap aku kawan de best dia . omg !~~ sakai nyee ayat mu yana , haha , tapi yang kako nye kan ayat dalam blog dia parok parok , nak terguling kadang aku bace . 
ongek tul cucu aku sorang ni , aku tok wan . tok ki aku betukar tukar jantan , k aku galok~ 
HAHA . hahhhh , aku pom nak dapat kawan yang best gilergiler kan , takdop kawan sunyi hidop beb , dop soh beng nak tipu , memang kawan penting . diaorang leh buat kita hilang sterss kadan buat kita semakin cheeerful , HAHA . aku sayang aku akuuuu yang skkunk dan smc jugee , even aku sokmo dop balas mcg , HAHA . aku mlas la nak meseg , sejakk aku stoping meseg nim , Hmmm , mu orang cu buat macam dalam cerita nada cinta , pertahankan persahabatan tolong dalam keadaan suah senang. memang best kang , sunggguh aku nak macm tuh , tapi bleh ker ?? ishh , mesti buleh kng , HAHA . 
hati aku tetap sedih . nanti xdop la superobey aku , arrrrrrrr , tidak ko marria aku x bisa hidup tanpamu , k blahh ~~~ Hmmm . i will miss u every day time year second minutes . ouhh  , relly suck !!!!!!!!!!!!!!


sekarang aku dop ahu nak buat menda ?? takdop mood yunk oi nak stdy , Hmm , nak col , pi dobo celcom tarik 10 inggit kewdit aku , burn gituh , dakpela , dop kesohh ~~~




AWAKKKKKKKKKKKK , 
JANGAN LA REMOVE DARI SEKOLAH TUHH!!!!!! 
curang kan dop pasaaa  . HAHA , kiding , 
Hmmmm , mesti rindu tahap icu yang 20% untuk hidup 
#k nebeng , bior ar , 


k aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!