Monday 5 December 2011

Truly Friends , Sahahabat

Assalamualaikum..


hai hey hom , lame gila aku x update blowwgie ning kan . hahhh . Dear EL , (elmo)
hari ini kan aku nak cerita pasal   'SAHABAT' . *oke kasi light kasi colourful cengitu . yup! mybe aku dah jumpa sahabat yang betubetul aku tunggu selame ni . hurrmm , sweet giler sangat jalan cerita dia . *mcamkplelop*  oke . let me story ,el .........


Pada malam yang sangat hening , dan pada masa tu juga hujan then aku om bese laa , cuti sekolah , bosan xdop kerja , duduk on9 la , ape lagi , tros aku pom text dengan MIMI , *WAITWAITWAIT ....................... tapi aku nak bagi dia gelaran pe ek ?? xkn nak pnggil mimi ?? x best orp ?? !! *thingking* harhar , i got ! guess what ??!! MINGMING . oke x ?? okela kan , yaya dah ade pngilan baru , so aku cheq then mimi , mingming , okela tuh kan . dah blah dari topik ni.






Dear Friends , saya xleh nak tulis  , maaffkan aku mimi yaya , lidah aku kelu otokku membeku , im sorry , tapi kalu mu nk tahu ........................ mimi dan yaya dan rosha sahabat baik aku , aku sayang mu 3 orang , sumpah aku dop tipu , yup ! aku akui kadang aku gurau senda dengan yang ni terlebih dan gurau senda terkurng yg ni dan ad jugak membuatkan mu orang berasa hati. *hiraukan ayt keling aku x habishabis*  yang lain kawankwan aku jugak tapi jangan berasa neyh , aku tetap love korank lagi , hurmmm aku nak tulis pasal ni tapi otok ku sokmo beku beku beku , fey dup la wei , uwaaaaaaa , sedih gila babi , tapi aku ad jugokk bestfriends budak laki , harhar , sape om ??? adela , aku x leh story dekat sini , kan publik so biarkan ia menjadi satu personal life aku , best kawan dengan dyorang , even kadang perangai sorang "hergghhhh" tpi dalam ganasgans laki pom hatinyaa lembut giler , HAHA , dahlaa aku xdop pape nak write dekat sini , otok ku beku bekuuuuuu ! *haprak* act , aku tido xdi , aku penad letih giler , accey , mamcm aku buad kerja umah smpai penad , HAHA , eyhh eh eh , ade la aku jemur kain then tros tgop tb , * apepomxbuleh . then pkul 10 cm tuh aku tido , letihlaa , dengan diri aku x sehat , oke luakan pastu aku un terkejut pukul 12 kot , eth , not sure . then tido balik passsstuuuuu sedap sedap uat kilang air basi tros terjage , *dop auw benda ayt , sory aku x pndai nak susun ayt comel , BM aku berteraburan , HAHA . oke , lupakn , pastu aku pom menda lagi TERkapaikapai  mencari hndphne aku , oke , then tengop & miscol frm SHA BFF then 15 text from YAYA BFF MInMIn  BFF  YANIE  no aku x kenal then no minmin yang kurang pasti no sape ? haha , * chooii , sakai gila ayt aku ,............ aku bace text dyorng , * hurrrmmmm :O * 
 aku terkejut gilaa , hurrmmm , berase wei berase berasewww , aku terharu gila wei baca ayt mu dueorang ,


 HAHAHAHAAHHAAHA , chooii , aku terharu derr , *ainstopgedikoke* 

act , dye tnya aku sehat dop then mimi ato muke cengini   :'(   haarhar ?? pelik kn , min bkpe wei ?? pastu yaya pom ato jugok ' cheq , mu ok ta skrg ni ?aq msg , ta reply ? nape off fon .... :( ' 
harhar yang ni pom pelik kng ?? tibe3tibee jup hantr text cengituh , i will leave u all .............  
act skunk pukul 3:30 am . baiiiiitaaatiiituuuu , aku ayng mu 3 orang ngok , hahaha , ilove GADIS PRETTY <3 goodnite , sweety dream , i wish ur dream will come true and i be ur PRINCe dalm ur mimpi , hahaha , cibai jup ayt aku , k blah , baaaiiii <3 iloveuall